Jäsenyys

Pankkitili
Nordea FI50 1078 3000 2063 41

Jäseneksi voit liittyä:
– maksa jäsenmaksu yhdistyksen tilille
– lähetä yhteystietosi jäsensihteerille: jasensihteeri(a)islanninkoirat.fi

Rekisteriseloste

Islanninkoirakasvattaja
hanki pentusi ostajalle Islanninkoirat ry:n pentuejäsenyys!

Pentuejäsenyys sisältää oppaan pennun kasvatukseen, vuoden jäsenyyden Islanninkoirat ry:ssä ja kuluneen vuoden Hundur-lehdet.
Pentuejäsenyys ilmoitetaan jäsensihteerille: jasensihteeri(a)islanninkoirat.fi
Toimitusaika on n. 2 viikkoa. Pentuejäsenyyteen kuuluva materiaali toimitetaan kasvattajalle ja kasvattaja välittää ne pennun omistajalle.
Muistathan tilatessasi ilmoittaa pennun omistajien nimet, sähköpostiosoite ja osoitetiedot (näin myös tulevat Hundur lehdet tavoittavat uuden jäsenen).
Pentuejäsenyyden hinta 11€ ja  viitenumero on 50144.

Uudistuneet Islanninkoirat Ry:n säännöt tuovat jäsenyyteen seuraavat käytännön muutokset:

1. Pennunostajan tutustumispaketti poistuu käytössä ja se korvaantuu pentuejäsenyydellä. Kasvattaja ilmoittaa pennunostajan yhdistykselle pentuejäseneksi. Kasvattaja maksaa pennunostajan puolesta pentuejäsenmaksun, joka on normaalijäsenmaksua edullisempi. Pentuejäsenmaksu määritellään vuosittain ja sen hyväksyy yhdistyksen syyskokous. Pennun ostaja on pentuejäsenenä kyseisen kalenterivuoden ajan yhdistyksen täysivaltainen jäsen. Pentuejäsenvuoden jälkeen pennunostaja maksaa itse seuraavan vuoden jäsenmaksun ja tällä ilmaisee halunsa jatkaa Islanninkoirat Ry:n jäsenenä. Jos pennunostaja ei maksa seuraavan vuoden jäsenmaksua, hänet erotetaan Islanninkoirat Ry:n jäsenyydestä.

2. Yhdistyksen hallitus voi hyväksyä tuomarijäseneksi suomalaisen ulkomuototuomarin, jolla on voimassaolevat arvosteluoikeudet islanninlammaskoirille. Kannatusjäseneksi hallitus voi hyväksyä oikeuskelpoisen yhteisön tai yksityishenkilön. Tuomari- ja kannatusjäsenellä ei ole äänioikeutta.

3. Jäsenen eroamiseen tehtiin seuraava lisäys:
Jos jäsen ei ole maksanut jäsenmaksua kahden kuukauden kuluessa eräpäivästä, hänet erotetaan Islanninkoirat Ry:n jäsenyydestä.